בסביבת נתניהו תוקפים את ההתערבות: "חובבנים, חסרי אחריות"

    נדב דוד No Comments on בסביבת נתניהו תוקפים את ההתערבות: "חובבנים, חסרי אחריות"

    בסביבת ראש הממשלה לשעבר נתניהו תוקפים בחריפות את הודעת הממשלה על התמיכה באוקראינה, ומבהירים כי מדובר בהתנהלות חובבנית וחסרת אחריות אל מול אינטרסים קריטיים בגבול הצפוני. כזכור בכהונת ראש הממשלה נתניהו מערכת היחסים עם רוסיה הגיע לשיא היסטורי

    פוטין ונתניהו צילום: לע"מ
    12:18
    01.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on דרמה: צה"ל ממליץ על ביטול מוחלט של הילולת הרשב"י במירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרשרת פיגועים דיפלומטים: בתום התייעצות היום (רביעי) בראשות ראש הממשלה בנט ושר החוץ לפיד, שר הביטחון גנץ, שר האוצר ליברמן ומנכ"ל משרד החוץ אושפיז, ישראל הוציאה רשמית הודעת תמיכה באוקראינה וכך נכתב: "ישראל שותפה לדאגה הבינלאומית מהצעדים במזרח אוקראינה ומההסלמה החמורה שחלה במצב, מקווה שיימצא פתרון דיפלומטי שיוביל לרגיעה ומוכנה להתגייס לכך, אם תתבקש. ישראל תומכת בשלמותה הטריטוריאלית ובריבונותה של אוקראינה".

    מדובר בהודעה שמביעה התערבות בין הצדדים, וזאת לאחר שהשר לפיד הבהיר כי ישראל תשקול להצטרף לסנקציות נגד רוסיה שתתבקש לכך, בנוסף גם השר נחמן שי אמר דברים דומים. ברוסיה בוודאי שלא אהבו לשמוע את ההתערבות הישראלית.

    שר הבריאות ניצן הורוביץ מסר הערב: "‏ישראל ערוכה ומוכנה להעביר לאוקראינה סיוע הומניטרי, באופן מיידי. וחשוב להדגיש: ישראל תומכת בריבונותה ובשלמותה הטריטוריאלית של אוקראינה. כמו שאר העולם החופשי, אנחנו מקווים לפתרון דיפלומטי שיוביל לרגיעה".

    בסביבת נתניהו תוקפים בחריפות את הודעת משרד החוץ לפיה "ישראל תומכת בשלמותה הטריטוריאלית ובריבונותה של אוקראינה", ערוץ החדשות ינוניוז פרסם את דבריו סביבת נתניהו להודעת הממשלה היום, "חובבנות וחוסר אחריות. היו צריכים לשתוק. יש לנו אינטרסים קריטיים מול הרוסים בזירה הצפונית. כשאי אפשר להרוויח לא צריך לפטפט".

    כזכור, עם פרוץ המשבר קפץ ראש הממשלה  בנט והזמין את רוסיה ואוקראינה לשיחות שלום בישראל שבנט הוא יהיה על תקן המתווך, לראשונה רוסיה אפי' לא הגיבה להצעת ראש ממשלה ישראלי.

     



    0 תגובות